Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

zaterdag 3 november 2012

Halloween is voorbij maar ...

Halloween mag dan wel voorbij zijn maar ik heb nog een paar schattige "engerds" gevonden die zich ook na Halloween graag nog even laten zien ...


Voor deze tag heb ik stempels van Stampotique, Hero arts en Dylussions gebruikt. Ik heb de achtergrond gemaakt met panpastels. Eerst heb ik de hele tag met Phthalo green en blue tints gekleurd met een groter sponsje. Vervolgens heb ik de blaadjes er met versamarck op gestempeld en deze gekleurd met Burnt sienna shade en Red iron oxide shade. Ook hiervoor heb ik een wat groter sponsje gebruikt. De randjes van de tag heb ik daarbij lichtjes meegekleurd in bruin. Ook de spinneweb heb ik met versamarck gestempeld en toen bewerkt met Paynes grey tint. Daarna gefixeerd en bestempeld. Op de blaadjes heb ik met een Posca-pen nog een accent in wit aangebracht.


Ook de achtergrond van deze tag heb ik gemaakt met stempels van Stampotique en Hero arts. De tekst is van Penny Black. De achtergrond heb ik, uiteraard met panpastels, als volgt gemaakt: Ik heb de tag aan een zijde gekleurd met Ultramarine blue tint en aan de andere zijde met Magenta, waar de kleuren elkaar raken heb ik ze lichtjes laten overlappen. Vervolgens heb ik door een Joy Craft template versamarck gesponst. Met behulp van een tool heb ik de gedeelten met Versamarck gekleurd met Magenta panpastel en dat ook nog wat lichtjes in de achtergrond laten uitwaaieren. Ik heb niet de hele tag met de template bedekt maar nog een hoek open gelaten waarop ik tekst heb gestempeld met Versamarck en gekleurd heb met de panpastel. Daarna heb de achtergrond gefixeerd en de tag met de stempels en een witte gelpen verder afgemaakt.

11 opmerkingen:

Monique - Mienokje zei

Deze voorbeelden bewaar ik voor volgens jaar. Kunnen we zo de buurkinderen uitnodigen. Ik vind ze spooktaculair :-)
Groetjes, Mienokje

Silvis Kreativstube zei

Zwei wunderschöne Tags
hast du gestaltet.
Ich bin begeistert von deiner Arbeit.
Panpastell Farben gefallen mir wirklich sehr gut.
Sie stehen auf meinem Weihnachtswunschzettel.
Liebe Grüße Silvi

Boukje zei

Brr inderdaad engerds! 'k Vind de achtergronden wel leuk!
Groetjes Boukje.

Sonia zei

Fabulous cards^_^
Hugs,
Sonia

Hetty zei

Wauuuw super gaaf

gr hetty

Unknown zei

Erg mooie labels zeg! Super stempels heb je gebruikt! Groetjes Frea

Anita zei

Schitterend Nellie.

Words and Pictures zei

Fantastic tags making the most of those wonderful images!
Alison x

Janny Jager zei

Super super gaaf Nellie.

Groetjes Janny

Marianne zei

Mooie engerds!! Leuk voor Halloween :-)
Groetjes,
Marianne MW

Annes Art zei

Ze zijn beide schitterend Nellie!