Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

maandag 1 juli 2013

Vrolijke vlindertjes




Ik vind het heel erg leuk om kado envelopjes met bijpassend kaartje te maken. Voor het envelopje gebruik ik de die van Tim Holtz en ik snijd er zelf een bijpassende kaartje bij. Ook hier weer een voorbeeld van hoe je met maar enkele kleuren panpastels iets moois kunt maken. 3 kleuren om precies te zijn. Ik heb Orange, Permanent red en Bright yellow green tint gebruikt.

Eerst heb ik een basislaag met de Orange en Green aangebracht en deze gefixeerd.  Daarna heb ik de vlinders en bloemen met Versamark gestempeld en gekleurd met Orange en Red panpastels. Opnieuw gefixeerd. Tenslotte heb ik de teksten  met zwarte Stazon inkt gestempeld en het kado envelopje in elkaar geplakt.

De vlinder heb ik op een los stukje papier gestempeld met Versamark en  met Orange en Red panpastels gekleurd. Gefixeerd en daarna uitgeknipt en met 3-d tape verhoogd opgeplakt.

5 opmerkingen:

janieworkum zei

Beeldschone kaart
groetjes Janie

martina's kaartjes zei

heel erg geslaagde creatie ! mooi gedaan
grtjs, martina
x

Gerrina zei

Dat zijn al kleine kadootjes op zich! Groetjes, Gerrina

janet zei

hier word ik vrolijk van, zulke mooie kleurtjes. heel mooi om te krijgen, leuk om te geven!!
Leuke tekststempel heb je gebruikt en de uitgeknipte vlinder geeft het net wat extra's.
groetjes, Janet

Anita's blog zei

Super mooi en heel vrolijk.