Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

vrijdag 10 januari 2014

Roest!

Hoi hoi!
Mijn allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar, moge je zoetste dromen uitkomen!
Ik heb eindelijk mijn metaal PanPastels te pakken gekregen en het was een zoet genoegen ze te mogen combineren met wat zelf geroest metaal.



De basis is een tag die ik ooit gekleurd heb maar dan toch niet gebruikt heb: er is Dylusions inkt op en gesso over een stencil aangebracht.


Ik heb met embossing inkt een Stampotique tekst gestempeld en voorzichtig PanPastel erover gedept. Vervolgens heb ik met mijn heat gun de embossing inkt gedroogd en dan pas voorzichtig de overige PanPastel weggeveegd met een zuivere soft tool. Zo bekom je een net resultaat!


Ik heb mijn embellishments uitgekozen: 2 stukjes geprint papier, wat zelf geroestte Finnabair Mechanicals en een Tim Holtz  Flourish die cut, die ik ook met metaal PanPastel heb ingekleurd. Daarna heb ik er een klein beetje metaal embossing poeder op aangebracht en gesmolten.



Dan nog gewoon alles bijeen gebracht op mijn tag!

Tot gauw!

Liefs,

france


Gebruikte PanPastel kleuren:
Bronze 930.5
Copper 931.5
Silver 920.5
Pewter 921.5

7 opmerkingen:

Corrie Herriman zei

Weer prachtig gemaakt, France !
Corrie x

massofhair zei

Love the vibrant green, beautiful tag. Thanks for the colour codes for the used colours:-) x

Ellie Knol zei

Prachtig!... ik ben nog in afwachting van mijn metallic PP...

Anneke zei

Heel erg mooi zeg.Mooie kleuren zo samen.Ik ben ook in afwachting van mijn PP metalic. Spannend.
Groetjes Anneke.

Anoniem zei

Beautiful colors and I love the embellishments!

Mieke zei

Ziet er fantastisch uit!

Hella zei

Ziet er weer erg leuk uit.