Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

maandag 14 april 2014

Fantasie

Deze keer een Art Journal page van mij:





Begonnen ben ik met de stempel van de dame (Sheena Douglas). Deze heb ik gestempeld en gemaskerd.



Daarna heb ik stukjes muur gemaakt met een stencil (Crafters Workshop) en gesso.



Deze en de achtergrond gekleurd met PanPastel met de kleuren:
-740.3 Burnt Sienna Shades
-740.5 Burnt Sienna
-470.5 Violet
-250.5 Diarylide Yellow
-280.5 Orange
-3405 Permanent Red
En natuurlijk gefixeerd en laten drogen.


Daarna met Versamark de rozenstruiken (Sheena Douglas) gestempeld en met PanPastel ingekleurd met de kleuren:
-620.5 Phthalo Green
-660.5 Chrom. Oxide Green
-3405 Permanent Red


Het masker verwijderd en de dame ingekleurd met PanPastel in de kleuren:
-840.7 Paynes Gray Tint
-580.5 Turquoise
-100.5 Titanium White
-780.3 Raw Umber Shede
-430.8 Magenta Tint
-3405 Permanent Red
Hierna weer gefixeerd en laten drogen.


Als laatste met een licht bruine Distress marker en water wat accenten op de muur gemaakt en wat glitter over de jurk met een glitter-brushstift gedaan.

En dit is dan het resultaat:





Creatieve groetjes,
Gerrina

7 opmerkingen:

Hella zei

Mooi geheel Gerrina. Het is een beetje dromerig!

Mieke zei

Oh whaaaw!!!! Hier ben ik weer helemaal weg van!! Zo mooi!
Duidelijk stappenplan ook.
Super!

Ellie Knol zei

heel erg mooi, ook mooie kleurtjes gebruikt!

Miranda zei

Mooi en mystiek Gerrina! Een duidelijke uitleg van je stappen ook, warme groet Miranda

Gerrittina zei

Mooi gemaakt. Dromerig sfeertje.

Gr. GZ

Rosita zei

Mooi ;-) helemaal mijn ding .. heb deze stempels ook gescoord ahahah ga er binnenkort even lekker mee spelen ;-)

groetjes Rosita

Anneke zei

Heel mooi geworden Gerrina. Groetjes Anneke.