Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

woensdag 30 april 2014

Mooie korenaren

Weer heerlijk aan de slag geweest met de pan pastels ..ooo wat een straf toch hahaahah.
Lekker aan de slag gegaan met heerlijke lente kleurtjes ;-).

Ook deze keer  weer gewerkt op wit dcp papier.

Als eerste heb ik de krantentekst stempel afdruk gezet met versa mark inkt.
Daarop aan de slag gegaan met de volgende kleuren pan pastel :
280.5 Orange
680.3 Bright Yell. green Shade
280.3 Orange shade 



Daarna de stempel afdrukken van de swirls gezet met versamark inkt en deze ook weer ingekleurd met de kleuren :
280.5 Orange
680.3 Bright Yell. green Shade
280.3 Orange shade 

De kaart gefixeerd en de stempel afdruk van korenaren erop gezet met archival zwart.
De bewerkte kaart gemat op een licht bruine cardstock .
Een  kaart gesneden van beige cardstock , daarvan de randen ruw gemaakt met de distresser en daar weer de licht bruine kaart opgeplakt.

Weer een kaartje klaar en wat heb ik me weer goed vermaakt ;-)




                                               Bedankt voor t kijken  , liefs Rosita 

9 opmerkingen:

Unknown zei

Het is weer een plaatje Rosita... Het klinkt allemaal zo simpel, maar volgens mij valt dat vies tegen ;)
Groetjes Nanda

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Dit is weer schitterend Rosita. Love it x

Miranda zei

Mooi Rosita, ik hou van korenaren en ze doen het altijd goed! groetjes Miranda

HermaF zei

Prachtig Rosita!
Liefs, Herma

Ellie Knol zei

Leuk zo dat effect met je kleurige achtergrond en de korenaren!

Folkje zei

Hij is prachtig.

groetjes
Folkje

Gerrina zei

Mooie achtergrond! En mooie aren! Groetjes, Gerrina

Mennekes en Dennekes zei

Hij is mooi rosita!
Super!!

Xxxx

Vigdis zei

Mooie kaart :-)