Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

donderdag 14 augustus 2014

Blad collages

Ik wist niet dat PanPastel aan embossing kleeft, ik dacht dat het het juist zou afstoten. Ik was dit begonnen met de intentie alleen de achtergrond te kleuren.
Ik gebruikte embossing poeder van Stampendous, misschien dat andere merken een ander resultaat geven.
In het echt zijn de kleuren mooier. 


Gebruikte kleuren:
Panpastel Phthalo Green 620.5
Panpastel Hansa Yellow 220.5
Panpastel Raw Umber Shade 780.3


de gebruikte stempels zijn van Heo Arts.

****

techniekkaartje:
(op de achterkant staat de beschrijving)

4 opmerkingen:

Els zei

Super mooie kaart is dit en wat een leuk effect met dat embospoeder.
Groetjes, Els

Anneke zei

Prachtig geworden. Heel mooi. Ik heb een tijdje geleden het zelfde gedacht. Ben er toen niet mee door gegaan omdat het niet was wat ik wilde. Maar jij bent door gegaan met een prachtig resultaat. Groetjes Anneke.

Gerrina zei

Wat een mooie Ellie! Die bladeren zijn zo prachtig! Groetjes, Gerrina

Hella zei

Geweldig, Ellie. Net echt de bladeren zo.