Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

maandag 1 december 2014

Reminder challenge!

Hebben jullie de challenge al gezien?
Ik vond de kleuren van de challenge zo mooi en heb ook een kaart ermee gemaakt! 'k Heb ook de foto zelf als inspiratie genomen en zo mijn indeling gemaakt. 'k Heb een correspondentiekaartjes in strookjes geknipt en die strookjes bewerkt naar het idee van de foto...


 Ik had niet alle kleuren natuurlijk, maar met mengen kom je ook een heel eind!


Gebruikte kleuren PanPastel:
-Phthalo Blue Tint 560.8
-Phthalo Green Tint 620.8
-Titanium White 100.5
-Turquoise 580.5
-Turquoise Shade 580.3
-Violet Extra Dark 470.1
-Raw Umber Shade 780.3
-Raw Umber 780.5
-Magenta Extra Dark 430.1

en verder:
-Stempel Hardwood Stampin'up,
-Joy! Clearstamp Buttons,
-Blaadjes Nellie Snellen,
-Inka Gold Jade, Aquamarine,
-Bakpapier,
-Lintje paars,
-Metaalgaren Action,
-Tule Babyblue,
-Card Makers Twine Marianne Design,
-Pin uit een swapje.

Doe je ook mee met de challenge? Je kunt twee pannetjes PanPastel winnen. Kijk voor meer voorbeelden bij de challenge, klik!

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

5 opmerkingen:

Els zei

Een pracht kaart in deze kleuren Boukje. Zo leuk dat je het voorbeeld als sketch hebt gebruikt.
Groetjes, Els

Ellie Knol zei

Wat heb je dat leuk gedaan!

Anneke zei

Wat een goed idee en wat is die mooi. Groetjes Anneke.

Miranda zei

Wat een origineel idee Boukje en mooi zo deze uitvoering! Als ik wat meer tijd had....deed ik mee! warme groet, Miranda

Annemarie zei

Prachtig gemaakt Boukje.