Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

vrijdag 23 januari 2015

Allemaal beestjes

Inspiratie.
Ik besloot vandaag om de bladeren in mijn tuin weg te halen.
Wat ik toen zag waren allemaal beestjes.
Ze leken deze dag te dansen als vriendjes in de herfst.
Het was een speciaal moment in de winter.
Sommige zagen er gevaarlijk uit en hadden vleugels.
Andere leken wakker te worden uit hun droom.
Dit spel wat ik samen met een vogel bekeek
 heeft mij geïnspireerd om deze 3 tags te maken.



Dit zijn de kleuren die ik hiervoor heb gebruikt.
220.3 Hansa Yelloiw Shade
250.1 Diaryl. Yellow Ex. Dark
270.5 Yellow Ochre
380.5 Red Iron Oxide
680.3 Bright Yell. Green Shade.
De stempels zijn allemaal van Art Journey.



Ik ben begonnen met de bladeren te stempelen met Versamark 
en te kleuren met de lichtste kleuren Pan Pastel.
Gefixeerd.
Toen stempels gezet en de wat donkere kleuren gebruikt.
Gefixeerd.
Als laatste de stempels gezet en gekleurd met Red Iron Oxide.

Op een apart velletje papier de bladeren nog een keer gestempeld en uitgeknipt.
Dit zijn de maskers die ik op de bladeren op mijn werk heb gelegd.
Toen met zwarte Archival Ink de beestjes gestempeld.
Zo komen de beestjes onder een blad vandaan of gaan ze er net weer onder.

Een nieuw vel papier genomen.
Dit met Pan Pastel gekleurd.
Hier de stempel op gezet waar allemaal woordjes op staan.
De woorden die ik kon gebruiken uitgeknipt 
en 
de randjes met een spons en Distress Ink walnut stain bewerkt.
Als laatste de randjes van de drie tags ook gesponsd met deze kleur inkt.

Ik hoop dat ik jullie heb geïnspireerd
 om uiting te geven van iets wat je om je heen ziet.
Dat is zo heerlijk om te doen.
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke.

3 opmerkingen:

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Prachtige tags, mooi gewerkt met stempels en pptjes Anneke!

Ellie Knol zei

Mooi Anneke, al die mooie beestjes vriezen nu een beetje dood..

Willy de Bruijne zei

erg mooi gemaakt door subtiel kleurgebruik.