Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

donderdag 12 februari 2015

Cadeau Labels

Ik vind het leuk om aan een bos bloemen 
een eigen gemaakte label te hangen.
Ik hou zelf niet zo van die gemengde boeketten waar van alles
1 bloem in zit.
Ik stel meestal de boeketten zelf samen en hou het rustig qua kleur.
Daar heb ik rekening mee gehouden met het maken van deze tags.

Hier zijn ze:


470.1 Violet Extra Dark
470.8 Violet tint

380.3 Red Iron Oxide Shade
380.5 Red Iron Oxide
740.8 Burnt Sienna Tint


220.3 Hansa Yellow Shade
680.1 Bright Yell. Green Ex Dark


430.5 Magenta
430.8 Magenta Tint


460.3 Phthalo Blue Shade
560.8 Phthalo Blue Tint

Voor de ondergrond ben ik begonnen om de labels met de lichtste kleur te sponzen.
Daarna met Versamark de stempels gezet.
Eerst met de lichtste kleur bewerkt.
 Toen gefixeerd.
Toen met de donkere kleur.
Gefineerd.
Daarna een nieuw stuk papier gekleurd en de grote stempel gezet.
Uit geknipt en op de label geplakt.
Alle randjes heb ik bewerkt met de paper distresser van Tim Holtz.
Hierdoor ontstaat er een rafel randje aan de tag.
De randen heb ik toen met Distress Ink walnutstain bewerkt.

De tags liggen nu klaar om gebruikt te worden.
Leuk dat je kwam kijken
 en  tot de
volgende keer.

Groetjes, Anneke

5 opmerkingen:

Hella zei

Leuke tags Anneke. Wat leuk dat je de kleur aan je boeketten aanpast, zo krijg je een mooi geheel om weg te geven.

Yvonne Rijk zei

Prachtige labels. Ik vind het vervelend om het langs deze weg te doen. Maar ik ben de winnaar van challenge nr 2. Ik heb al 2x een e-mail gestuurd maar ik heb mijn prijs nog steeds niet ontvangen. De eerste e-mail heb ik 3 weken geleden gestuurd met de kleurkeuze en mijn adres erbij. Er is ook niet op geantwoord.Ben ik te ongeduldig of is het normaal dat het zo lang duurt voordat je je prijs krijgt?
Met vriendelijke groet, Yvonne Rijk.

Ellie Knol zei

Mooi hoor Anneke.. vooral die laatste, echt geweldig, die vindt ik zo mooi van kleur en stempels!

Willy de Bruijne zei

'k vind ze super geworden!

Boukje zei

Mooie labels zijn het geworden Anneke!
Groetjes Boukje.