Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

dinsdag 21 april 2015

Lots of wings.....

Hallo allemaal,


Hier mijn DT-kaart voor het PanPastel BNL blog.


Ik heb als basis cardstock gebruikt en het digi-papier van MicheleRDesigns, deze serie heet Perfect Petals. 
Het plaatje is van Saturated Canary en zij heet Sweater Socks Fairy.


Ik heb hier de volgende kleuren gebruikt:
Huid: 740.8 Burnt Sienna tint en 280.1 Orange extra dark
Wangen: 380.3 Red Iron Oxide shade 
Haar: 270.5 Yellow Ochre, 270.3 Yellow Ochre Shade, 280.1 Orange Extra Dark
 Jurk: 640.8 Permanent Green Tint, 660.3 Chrom. Ox. Green Shade
Laarzen: 470.5 Violet, 470.8 Violet tint
Vleugels: 740.8 Permanent Green tint, 660.3 Chrom. Ox. Green Shade, 
 470.1 Violet Extra Dark, 470.3 Violet Shade, 470.5 Violet, Violet Tint 470.8

En om te fixeren gebruik ik: Fix Basic van Ghiant


Ik heb verder gebruikt / gedaan:
- alle randen gedistressed en aangezet met antique linen
- stans small easel van Tim Holtz
- de vorm/shape is van Dutch Doobadoo
- de strik en de postcard zijn van MicheleRDesigns, zitten bij de serie
- diverse soorten kant en lint van Live and Love crafts
- alle houten elementen van o.a. Rive- Creatief en kan je bij Creatien Hobby kopen
- plakparels
- parelketting
- bloementoef


Lieve freubelgroetjes,

Hilde










Geen opmerkingen: