Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

woensdag 1 april 2015

Nieuw DT lid

Goedemorgen lieve lezers,

De DT call is gesloten en wat hebben we veel goede inzendingen mogen
ontvangen.
Het was dan ook een hele moeilijke taak om hieruit te kiezen.
Gelukkig ben ik bijgestaan door een aantal team leden bij de keuze.

We zijn dan ook erg blij dat 
ons team komt versterken 


Als nieuw DT lid van het pan pastel blog wil ik me hier even voorstellen.
Mijn naam is Emmy Wind,  51 jaar, getrouwd met Niek, samen hebben we een dochter en een zoon.
Als kind had ik al last van het "knutsel virus"en dat is nooit gestopt. 
Mijn grootste hobby is creatief  bezig zijn, vooral op het gebied van kaarten maken.
Ik vind het erg leuk om met allerlei materiaal te werken, en probeer graag weer nieuwe dingen uit.
Zo heb ik pan pastel een aantal jaren geleden ontdekt, en ik was direct verkocht. Wat een prachtige kleuren, en wat kan je er veel mee doen, en nog steeds ontdek ik weer nieuwe mogelijkheden.
Ik ben erg van de kleurtjes en dat zie je veel in mijn creaties terug.
Sinds een half jaar heb ik mijn eigen hobbyruimte met de mogelijkheid tot het geven van workshops. 
Hier hoop ik mijn plezier in mijn hobby over te brengen op andere mensen.
Dat ze aan het eind van de workshop tevreden naar huis gaan. Daar geniet ik van!
Ik hoop dan ook dat de bezoekers van het blog geinspireerd raken door mijn creaties.

Groetjes Emmy!

Dan wil ik de dames die ons team hebben verlaten heel erg bedanken voor 
hun bijdrages hier op het blog.
We zullen ze zeker gaan missen.
Dames dank en veel succes en gezondheid verder. 


Ook heb ik nog een kaart voor jullie.

Een tijdje geleden mocht ik Gast designer zijn bij Crealies 
speciaal hiervoor is deze kaart gemaakt. 


Snij uit wit papier een strook van 12,5 x 17cm.
Daarop met een stukje verwijderbaar tape Masks & More no. 18
"vastgezet" en dit in z'n geheel door een stans-machine gedraaid,
dit om de zon te embossen. 
Laat het masker Masks & More no. 18
op het papier zitten en bewerk het met PanPastels.
Start met de lichte kleuren en werk naar donker

Verwijder dan het masker en fixeer de PanPastel met Fixatief. 


Breng op een rest stukje papier dezelfde kleuren aan en een paar extra kleuren
PanPastel, stans hieruit verschillende formaten bloemen. 
en het label waar de tekst op komt.

De bloemen zijn bewerkt met verschillende Bits & Pieces

Gebruikte kleuren PanPastel
Diarylide Yellow 
Orange 
Yellow Ocre 
Red Iron Oxide

Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 
Dank je voor het achter laten van je reactie. 



2 opmerkingen:

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Gefeliciteerd dat je in het Dt van PP BNL bent gekomen Emmy...geniet!
Groetjes, Alie

Yvonne Rijk zei

Gefeliciteerd met je DT benoeming. Prachtige kaart is dit geworden.