Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

woensdag 27 mei 2015

Vogels...


 Hallo allemaal,

15 mei is er weer een nieuwe CHALLENGE van start gegaan op het PAN PASTEL BLOG.
Deze kaart heb ik gemaakt naar aanleiding van het thema vogels....


Ik heb met pan pastel gewerkt op uni color scrap papier van studio light. Dit heeft een mooie zachte blauwe kleur.
Ik ben begonnen met het stempelen van de grote vogel met versa mark inkt.  Deze heb ik met pan pastel wat bewerkt en geaccentueerd.
De vogel nogmaals gestempeld en uitgeknipt, en vervolgens op de al gestempelde vogel gelegd.
Daarna ben ik begonnen met het stempelen van het "bos".
Op het gedeelte waar de lucht is met blauwe pan pastel wat wolken gemaakt.
De tekst is gestempeld met versa mark inkt en bestrooid met blauw embossing poeder.
De andere vogels zijn met zwarte inkt gestempeld.

Ik heb hiervoor de volgende kleuren gebruikt:
560.5 phthalo blue, 680.5, bright yellow green en 640.5 permanent green.
De vogel stempels zijn van Studio Light.
De tekst stempel is van Indigo Blue.
De bomen stempel is van Art Journey.

Ben benieuwd of ik jullie heb kunnen inspireren en je inzending tegenkom bij de 
pan pastel CHALLENGE .

Creatieve groetjes,
Emmy





Geen opmerkingen: