Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

zondag 13 september 2015

You Understand Me

 Goedemorgen lieve lezers,

Vandaag een eenvoudige kaart voor jullie gemaakt met maskers


Ik ben gestart om een masker op het stempel karton te leggen en dit vast te zetten met een 
stukje verwijderbaar tape. 
In 2 tinten bruin Burnt Sienna en Raw Umber
heb ik het masker voorzichtig ingekleurd.
Druk je te hard kan je de sofft tool beschadigen of teveel PanPastel in de randen krijgen
wat een vlekkerig resultaat geeft. 
Toen ik tevreden was heb ik het masker weggehaald en de stempels van My Favorite Thing met bruine MFT inkt gestempeld.
De tekst is ook van MFT.
Het geheel is gemat op bruin cardstock en op een witte basis kaart geplakt. 


3 opmerkingen:

Els zei

Eenvoud siert Lydia en ik vind de kaart heel mooi.
Fijne zondag en groetjes, Els

Els zei

Mooie kaart geworden Lydia, vind het altijd een kunst om een kaart eenvoudig te houden, het is jou goed gelukt.

Groetjes,
Els

Wenda zei

Schitterende kaart geworden Lydia.

Hugs Wenda