Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

woensdag 16 december 2015

Doornroosje

Hoi iedereen,

als aanvulling op Ariël van een tijd geleden heb ik dit keer Doornroosje getekend. Ik ben zelf wel weer blij met hoe deze geworden is.


Zoals altijd ben ik weer eerst met een schets begonnen, maar in tegenstelling tot de tekeningen van Kyary en YuiMetal heb ik eerst de lijnen met een fineliner overgetrokken om de getekende stijl te bereiken. De schaduwen heb ik wel realistisch geprobeerd te maken, zoals altijd heb ik weer zwart gebruikt voor de donkerste plekken. 
De strepen op haar jurk en haar wenkbrauwen heb ik voorzichtig met een tandenstoker gedaan. De ketting en het kroontje zijn gekleurd met een mix van 250.5 Diarylide Yellow en 740.5 Burnt Sienna.


gebruikte kleuren:

100.5 Titanium White
220.5 Hansa Yellow
250.5 Diarylide Yellow
340.8 Permanent Red Tint
380.8 Red Iron Oxide Tint
430.5 Magenta
520.5 Ultramarine Blue
740.5 Burnt Sienna
800.5 Black


Ik hoop dat jullie deze tekening ook weer mooi vonden,
Groetjes Daphne

1 opmerking:

Wenda zei

Wat is de tekening weer mooi geworden Daphne, heel mooi gedaan.

Hugs Wenda