Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

zondag 28 februari 2016

Proficiat


Paars en geel, vrolijke lentekleuren! 
Met lieve bloemetjes in deze kleuren heb ik deze kaarten gemaakt.






Ik heb een stans met bijbehoorde stempels gebruikt.
Uit wit papier heb ik de stansen een aantal keren uitgestanst.


Vervelogens het ik met VersaMark de achtergrondstempel aangebracht.
Hier ben ik voorzichtig met een lichte kleur geel, paars en groen PanPastel overheen gegaan.
Dit geheel heb ik gefixeerd.


Vervolgens heb ik met Versamark de detailstempel aangebracht.
Hier ben ik met een donkerdere tint geel, paars en groen PanPastel overheen gegaan.

Ik heb een strook wit papier van 5 cm gesneden.
De detailstempel heb ik met Versamark aangebracht en zichtbaar gemaakt met PanPastel.


Vervolgens heb ik een mooie bloemenpartij gemaakt.
De strook wit papier heb ik verhoogd op de basiskaart geplakt.


Gebruikte PanPastels:
250.5 Diarylide Yellow 
470.5 Violet
470.8 Violet tint
680.8 Bright Yellow Green tint
920.5 Phthalo green
956.5 Pearlascent Green


Bedankt voor het langskomen, ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren!


2 opmerkingen:

Wenda zei

heel mooi gedaan Annemarie.

Hugs Wenda

Ann Bergé zei

Mooie kaartjes . Een bloemkaart altijd leuk om te geven !