Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

maandag 2 mei 2016

Candy Candy Candy Time

Goedemorgen lieve lezer,

Het is tijd voor een Candy........

Op het Art Specially Event heb ik gewerkt
met mini Gelli Plates en PanPastel, deze mini's zijn te leuk 
om te laten liggen. 

Wil je weten welke workshop je had kunnen volgen,
heb ik hier de link naar de video...


Voor nu kun je deze Set met mini Gelli Plate winnen.

Wat moet je hiervoor doen.

* deel dit bericht zoveel mogelijk.
* we vinden het leuk als je dit blog toevoegt aan je blogrol
* word volger van ons blog
* laat een reactie achter in dit bericht
* vergeet niet je naam te linken in mr Linky

Maandag 2 mei maken we de winnaar bekend.

Heel veel succes en wie weet ben jij de winnaar van deze super set. 

Hugs
Team PanPastel

25 opmerkingen:

Anneke zei

Leuke aktie, deze heb ik al. Is heel erg leuk om mee te werken.

Crea Astrid zei

Wat een leuke Candy gaan jullie verloten. Lijkt me erg leuk om mee te werken. Ik heb je video gezien en je hebt het prachtig/goed uitgelegd. Ik wil graag mee doen aan deze Candy. Lijkt me leuk om weer iets nieuws te gaan proberen en te gebruiken. Volger ben ik al een poosje. Ik heb het op mijn blog gezet.

Groetjes, Astrid.

nettie53 zei

Wat leuk deze kleine. Ik heb een grote, maar soms is dat echt niet handig. Ik doe graag mee met de verloting.
Groetjes, Nettie

Annelies zei

Wow superleuke candy! Ik ga onmiddellijk het filmpje bekijken want dit heb ik blijkbaar gemist op het event! Groetjes, Annelies

Annemieke zei

Wat een super leuke Candy! Ik doe heel graag mee!!!

Sabine zei

De workshops met gelliplate waren prachtig op het event!
Ben al volger van dit blog, rest mij nu nog even de naam te linken, dan kan ik duimen voor deze prachtige give away... Heb een grote ronde gelliplate gekocht op het ASE.

Nancy Soetaert zei

Ik kocht in Den Bosch een grotere gelliplate, leuk voor achtergronden, de kleintjes zijn nog iets extra, mooi zonder knipwerk, heel ander effect, dus ik waag graag een kansje!
Ik kreeg jullie blogberichten altijd in mijn mailbox, nu word ik ook echt volger...
dank voor de kans om dit toffe setje te winnen!
Nancy

Marianne zei

Ik zou dolgraag eens met de gelliplate stoeien....lijkt me superleuk. Heb het filmpje bekeken en zie er veel mogelijkheden in, dus ga alvast duimen dat ik in de prijzen zal vallen.
Groetjes,
Marianne MW

Orsolina zei

An dieser Stelle möchte ich euch einmal für die vielen, schönen Anregungen auf eurem Blog danken.Und natürlich möchte ich auch gerne an eurer Candy-Aktion teilnehmen. :)

Liebe Grüße Biggi

Caro´s kreative Welt zei

Hallo, durch Orsolina bin ich hier gelandet. Schöne Werke habe ich hier schon gesehen. Gerne versuche ich mein Glück bei dem Candy auch mal...toller Gewinn.
Das Candy habe ich in der Sidebar verlinkt.
Nun schaue ich mich hier noch etwas um.
LG Carola

Aartje zei

Na zo'n leuke inspirerende video moet de art specialy volgend jaar echt op mijn agenda.
Leuk dat jullie hier de geli plate verloten.
Groeten, Aartje

Willy zei

Leuke actie, ben benieuwd hoe het wel met de geli plate.
Succes met de acti. Willy

Joke sk zei

Wat een leuke actie.
Zelf heb ik de allereerste model van Gelliplate.
Ik kijk er naar uit om ook de andere vormen uit te proberen.
Lijkt veel leuker dan die ik nu heb.

Crea groetjes van
Joke sk

ivoorwit.blogspot.com zei

Lijkt me leuk. Ik doe graag mee.
Fijne dag, groetjes, Thea

Els zei

Zo leuk zijn deze Gelli Plate's en ik zou graag zo'n setje winnen.
Groetjes, Els

Rosina zei

HEEL LEUK DIT FILMPJE OVER DIE LEUKE MINIGELLIPLATES....IK BEN ECHT WEL IN VOOR EEN NIEUWE UITDAGING EN DAAROM DOE IK OOK HEEL GRAAG MEE MET JULLIE CANDY...EN BEN ZOJUIST OOK VOLGER GEWORDEN....
GROETJES ROSINA

Margo zei

Wat een superleuke candy ! Ik doe graag mee ! Bedankt voor het filmpje ! Ik kon ze zelf niet bij zijn op het Art Specially Event dus het is extra leuk dat ik op deze manier de workshop kan volgen !
Groetjes
Margo

Nelleke zei

Oh, wat een gave Candy. Wat een kans en hier doe ik graag aan mee. Het lijkt mij geweldig om hier mee te werken, al veel over gezien. Groetjes, Nelleke

Rita v/d. Zee zei

wat een leuke candy, heb de gelli-plate gezien in Nijkerk mmm leuk

Petra L zei

Wat een leuke Candy en ook ik waag een kansje 'm te winnen als verlaat (ben 1 mei jarig!) verjaardagskado ;-)

Lieve groet, Petra

Margreet zei

Wat een inspirerende video, Lydia...het lijkt me superleuk om met de gelliplate te gaan stoeien...ik waag dus graag een kansje.
xxx Margreet

Maaike Huisman zei

Dat lijkt me nou superleuk ,om met deze gelliplates aan de gang te gaan.
Het filmpje is goed te volgen, dus dat moet lukken.
Ik ben inmiddels volger van jullie leuke blog.

Groetjes, Maaike

Petra zei

Wat een super candy. Ik wil graag een gokje wagen om het te winnen. Het lijkt mij super leuk om ermee aan de slag te gaan.

Lieve groet,
Petra

Petra2 zei

Tolles Candy. Danke für die Anregung.

Rita v/d. Zee zei

Is er al een winnares? of kijk ik niet goed ☺