Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

zaterdag 16 april 2016

Happy Birthday

Hallo allemaal,

Fjin dat jullie weer een kijkje komen nemen op dit blog.
Vandaag laat ik jullie een kaart zien welke ik voor een man heb gemaakt.
Ik heb een stempelafdruk (joy)  met versa mark inkt op fluweelpapier gezet.
Dit heb  ik vervolgens met 920.5 Silver,  580.5 Turquoise,  560.5 Phthalo Blue en 640.5 Permanent Green bewerkt. 


Op glad DCP papier heb ik de Happy Birthday stempel gezet en heb ook dit met dezelfde kleuren bewerkt. Dit geeft weer een ander effect dan stempelen op fluweel papier. Dit contrast vind ik juist leuk.
Ik heb beide stempel afdrukken gemat op zilverkleurig papier. De kleinste is op de grote gemat, en dit geheel heb ik iets schuin op een turquoise kleurig basis karton gemat. 
Ik hoop dat ik jullie weer inspiratie heb kunnen geven voor een leuke kaart.

Creatieve groetjes,
Emmy Wind.

2 opmerkingen:

Crea Astrid zei

Leuke mannenkaart met die radarwielen en een mooie tekst.

Groetjes, Astrid.

Lydia Boode zei

Leuk gedaan.
Hugs