Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

maandag 25 juli 2016

Cirkels

Hallo allemaal ,

Vandaag maakte ik deze kaart , ik maakte gebruik van deze 2 ponsen

Ik ponste op willekeurige plaatsen enkele rondjes uit .
Uit het fluweelpapier snij ik een kaart .
Op deze kaart leg ik mijn kaart met uitgeponsde rondjes en breng de eerste kleur aan .
Deze heb ik ineens ook gefixeerd voor ik verder ga .
daarna een volgende cirkel met een andere kleur .
Nu heb ik niet gefixeerd en zet weer een volgende cirkel met de volgende kleur .
deze kleuren heb ik gebruikt en willekeurig grote en kleine rondjes elkaar laten overlappen .
na dit alles heb ik eerst mijn craftsheet proper gemaakt . 
Het lijkt of er niet veel op hangt tot je dit met een doek zuiver maakt dan zien je wat erop hing.



nu alles eerst even fixeren 


Nu kunnen we de kaart gaan afwerken . 

En dit is het eindresultaat .

Gebruikte kleuren :
340.5 Permanent Red
280.5 Orange
270.5 Yellow Ochre
250.5 Diarylide Yellow


Groetjes Ann 

3 opmerkingen:

nettie53 zei

leuk kaartje

Els zei

Hallo Ann, een leuke, mooie simpele kaart. Alleen jammer dat je niet kan zien dat het op fluweelpapier is gedaan. Ook een mooie kleurcombinatie.

Groetjes Els

Mieke zei

Leuk resultaat!