Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

zondag 7 augustus 2016

You Have Mastered The Art Of Kindness

Hoi iedereen,

vandaag eens iets anders dan een tekening, ik heb voor deze keer een kaart gemaakt.


Het meisje heb ik ingekleurd met PanPastel, waarbij ik eerst bij de huis ben begonnen. Daarna heb ik het jurkje gedaan waar ik goud in roze heb laten overlopen voor het bovenste deel en een koperkleur heb gebruikt voor het onderste deel. Voor het haar heb ik voor een donkere bruin gekozen en heb alleen deze kleur gebruikt voor het haar en de schaduwen er van.
Als laatste heb ik de details zoals de vogeltjes, de bloemen en haar make-up gedaan.


Voor de achtergrond heb ik een stempel van een krant gebruikt en heb deze niet volledig gestempeld, waardoor er witte plekken in de tekst komen. Daarna heb ik Magicals gebruikt om er een grijze kleur met glitters aan te geven.
Als laatste heb ik takjes en bloemetjes bij elkaar gezocht. De bloemetjes heb ik ook bewerkt met Magicals.

Gebruikte kleuren:
340.1  Permanent Red Extra Dark
380.8  Red Iron Oxide Tint
430.5  Magenta
640.1  Permanent Green Extra Dark
640.3  Permanent Green Shade
740.5  Burnt Sienna
740.8  Burnt Sienna Tint
911.5  Rich Gold
931.5  Copper
954.5 Pearlescent Violet
955.5 Pearlescent Blue
956.5 Pearlescent Green

Groetjes
Daphne

1 opmerking:

Wenda zei

Hij is super mooi geworden Daphne.

Hugs Wenda